مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:452024-01-14ورزشي

برگزاری طرح طراوت با مشارکت 4 هزار نوجوان در مساجد یزد


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اهمیت تقویت نقش مساجد در راهبری نسل جوان، از مشارکت بیش از چهار هزار نوجوان در طرح طراوت کانون هماهنگی مساجد استان یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محسن رستگاری، صبح امروز در حاشیه مراسم تجلیل از فعالات طرح طراوت کانون های مساجد استان که با حضور مسئولان ارشد استانی برگزار شد، اظهار کرد: طرح طراوت به عنوان یکی از طرح های مسجد محوری است که برای سومین سال پیاپی در سطح مساجد یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این طرح توانسته به خوبی در بخشی از مساجد سطح شهر یزد اجرا شود و زمینه ای برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: این طرح با هدف ارتباط گیری، مهارت افزایی، ارتباط نوجوانان با مساجد و خادمان مساجد و گروه های مختلف اجرا می شود.

رستگاری با بیان این که ما سعی کردیم از ظرفیت های مختلف در سطح استان استفاده کنیم تا با هم افزایی در حوزه مسجد گام برداریم و از این طریق نیز دستگاه های مختلف فرهنگی و هارت افزایی مانند موسسات قرآنی، موسسات فنی و حرفه ای را دخیل کنیم، گفت: توسعه فرهنگی عمومی عزمی همگانی می خواهد.

عزیزالله سیفی،  رییس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این مراسم اظهار کرد: طرح طراوت و توجه به مساجد امری اساسی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح طراوت با مشارکت 4 هزار نوجوان در مساجد یزد

برگزاری طرح طراوت با مشارکت 4 هزار نوجوان در مساجد یزد