مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:002023-12-30حوادث

برخورد با 27 خانم آرایشگر به علت انتشار تصاویر خصوصی مراجعین


این بانوان آرایشگر پس از ارائه خدمات به مشتریان و به بهانه های مختلف از آنان تصویر برداری کرده و سپس در صفحات اینستاگرامی خود با اهدافی نظیر افزایش تعداد دنبال کننده در فضای مجازی، - جی پلاس؛ فرمانده انتظامی استان بوشهر از اقدام قانونی متناسب پلیس فتا با 27 نفر از آرایشگرانی که تصاویر خصوصی مراجعین خود و شهروندان را در فضای مجازی منتشر می کردند، خبر داد.

به نوشته مهر، سردار حیدر سوسنی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بانوان آرایشگر پس از ارائه خدمات به مشتریان و به بهانه های مختلف از آنان تصویر برداری کرده و سپس در صفحات اینستاگرامی خود با اهدافی نظیر افزایش تعداد دنبال کننده در فضای مجازی، بالا بردن میزان مراجعه مشتریان، کسب درآمد و… انتشار می دادند.

وی اضافه کرد: این افراد حتی در مواردی بدون اطلاع یا رضایت مشتریان این کار را انجام داده که ضمن ترویج بی حجابی و ابتذال باعث شکل گیری مشکلات متعدد آبرویی برای برخی از شهروندان می شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در آذرماه سال جاری با توجه به پایش شبانه روزی افسران سایبری پلیس فتا استان و همچنین دریافت گزارشات مردمی از طریق سایت پلیس فتا، صفحات اینستاگرامی حاوی موارد مجرمانه غیراخلاقی این 27 خانم آرایشگر استخراج و شناسایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با 27 خانم آرایشگر به علت انتشار تصاویر خصوصی مراجعین

برخورد با 27 خانم آرایشگر به علت انتشار تصاویر خصوصی مراجعین