مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:002024-01-01پزشكي

اجرای برنامه های فرهنگی به دانشجویان سپرده شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره اجرای برنامه های فرهنگی گفت: منابع باید در اختیار دانشجویان باشد و اجرا را نیز باید به آن ها بسپاریم.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره اجرای برنامه های فرهنگی گفت: منابع باید در اختیار دانشجویان باشد و اجرا را نیز باید به آن ها بسپاریم.

تجربه نشان داده است اگر به نیروی جوان و پویای دانشجویی اعتماد کنیم، خروجی با کیفیت تری خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زالی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تمامی این برنامه ها که ماحصل جلسات و همکاری و حمایت شورای فرهنگی دانشگاه است باید در سال های آینده نیز برگزار و به دقت مستند شود.

وی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی در حال توسعه است و بسیاری از آنها برای اولین بار در سطح دانشگاهی اجرا شده است، افزود: از ماهیت و اثربخشی این برنامه های منحصر به فرد دانشجویی و فرهنگی در سطح دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نباید ساده گذشت.

به گفته وی فعالیت های فرهنگی دانشگاه به دو شکل ابلاغی از سوی وزارت بهداشت یا مصوب در شورای فرهنگی دانشگاه، برای اجرا مطرح می شود .

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار کرد: انجام فعالیت های فرهنگی نیاز به نوآوری و خلاقیت دارد و از همین رو اجرای آن را باید به دانشجویان سپرد، چراکه این تقسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های فرهنگی به دانشجویان سپرده شود

اجرای برنامه های فرهنگی به دانشجویان سپرده شود