مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:502023-12-23سياسي

شانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری های ایران و تاجیکستان برگزار می شود


شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی، تجاری و علمی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان و نیز نمایشگاه ایران ساخت در هفته جاری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی، تجاری، فنی و صنعتی ایران و تاجیکستان به ریاست وزیر نیروی ایران از پنجم تا هشتم ماه جاری در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار می شود.

در همین راستا نخستین نمایشگاه تخصصی ایران ساخت در حاشیه این اجلاس دایر خواهد شد؛ نمایشگاه تخصصی ایران ساخت با هدف معرفی توانمندی‎های جمهوری اسلامی ایران در صنایع پایه با حضور 30 شرکت برتر ایرانی طی روزهای 5 تا 8 دی ماه سال جاری در شهر دوشنبه تاجیکستان برپا می شود.

این رویداد، فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات، برقراری ارتباطات تجاری جدید، افزایش توانمندی کسب و کار و آشنایی با آخرین دستاوردهای شرکت های ایرانی خواهد بود و به عنوان پلی برای توسعه صادرات و تبادل تجارب با کشور مذکور است.

بر اساس این گزارش خدمات فنی مهندسی، انرژی (آب، برق، نفت و گاز)؛ آهن و فولاد، معدن و صنایع معدنی (شناسایی، اکتشاف، استخراج)؛ ساختمان و مهندسی عمران، صنعت، ماشین آلات صنعتی و خطوط تولید؛ تجهیزات پزشکی، گردشگری سلامت، مواد و محصولات دارویی و سلولزی، کشاورزی، دامپروری و خدمات وابسته و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری های ایران و تاجیکستان برگزار می شود

شانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری های ایران و تاجیکستان برگزار می شود