مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 10:352023-12-22سياسي

دومین سالگرد شهید «حسن ایرلو» در امامزاده صالح برگزار شد


مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهید «حسن ایرلو» همراه با قرائت دعای ندبه و سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در امامزاده صالح برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید حسن ایرلو مراسم قرائت دعای ندبه در آستان مقدس امامزاده صالح صبح امروز با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان و قرائت دعا توسط مرتضی طاهری و با حضور مردم مومن و شهیدپرور و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام پناهیان در این مراسم اظهار کرد: مهمترین محصول انقلاب اسلامی، تربیت مردان و زنان بزرگ و عزتمندی است که در این زمین نمی گنجند و آوازه آنها در آسمانها بیش از زمین است که بعضی مثل شهید سلیمانی مشهور هستند و بعضی مثل شهید ایرلو مشهور نیستند.

وی با بیان اینکه محصول دین در جامعه این است که افراد به این انسان ها علاقه مند شوند، گفت: همه جامعه نمی توانند به این درجه از خوبی برسند اما جامعه ای که این خوبان را دوست داشته باشد سعادتمند خواهد شد زیرا این خوبان الگو، پرجاذبه، موثر و راهگشا هستند.

این استاد حوزه علمیه ویژگی های افراد خوب را از دید قرآن بیان کرد و افزود: خداوند از مومنان آن زمان گله می کند که اگر پای دین نباشید و با دین پیامبر تربیت نشوید، این پیام به قومی می رسد که مثل شما نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین سالگرد شهید «حسن ایرلو» در امامزاده صالح برگزار شد

دومین سالگرد شهید «حسن ایرلو» در امامزاده صالح برگزار شد