مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 09:402023-12-24اقتصادي

افزایش 30 هزار تنی ظرفیت مخازن نگهداری فرآورده های نفتی در بندرامام


به دنبال انعقاد قرارداد سرمایه گذاری به ارزش 2640 میلیارد ریال با بخش خصوصی با موضوع احداث مخازن نگهداری انواع فرآورده های نفتی، 30 هزار تن به گنجایش منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) برای انبارش این نوع کالا افزوده می شود.

- ایسنا/خوزستان به دنبال انعقاد قرارداد سرمایه گذاری به ارزش 2640 میلیارد ریال با بخش خصوصی با موضوع احداث مخازن نگهداری انواع فرآورده های نفتی، 30 هزار تن به گنجایش منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) برای انبارش این نوع کالا افزوده می شود.

ابوطالب گرایلو بیان کرد: طی این قرارداد که بین اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و یکی از شرکت های بخش خصوصی فعال در این زمینه منعقد شد مخازن نگهداری انواع فرآورده های نفتی به ارزش 2640 میلیارد ریال در سایتی به مساحت 4 هکتار احداث خواهد شد.

وی، ایجاد ظرفیت به منظور ارائه خدمات بهینه به صاحبان کالا، توسعه فرآیند ترانزیت و صادرات نفتی و توسعه سرمایه گذاری پایانه نفتی بزرگ در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) را از اهم اهداف انعقاد این قرارداد سرمایه گذاری عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، گرایلو با اشاره به مشارکت و همراهی بخش خصوصی در اجرای طرح های کلان اقتصادی دولت با انعقاد این نوع قراردادها خاطرنشان کرد: افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 هزار تنی ظرفیت مخازن نگهداری فرآورده های نفتی در بندرامام

افزایش 30 هزار تنی ظرفیت مخازن نگهداری فرآورده های نفتی در بندرامام