مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 08:152024-01-11اقتصادي

رفع تداخل 63 درصد اراضی کشور


مدیرکل دفتر مهندسی و حدنگاری اراضی سازمان امور اراضی کشور اعلام کرد، حدود 9/5 میلیون هکتار معادل 63 اراضی کشاورزی در کشور رفع تداخل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاباک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمداحمدی درگفتگو بابرنامه مجله کشاورزی رادیواقتصاد ضمن بیان این مطلب افزود، درحال حاضر از مجموع 18 میلیون و 700 هزار هکتار اراضی کشاورزی حدود 15 میلیون هکتار مشمول رفع تداخلات است واز این میزان حدود 9/5میلیون هکتار که معادل 63 درصد از اراضی کشاورزی کشور می باشد رفع تداخلات شان انجام شده و این اراضی ملی وغیر ملی تفکیک و تعیین تکلیف شده است.

احمدی گفت، تقریبا در پلاک های ثبتی که رفع تداخل اجرا کردیم بین مردم و دولت مشکل خاصی وجود ندارد و به این سمت پیش می رویم که موانع تولید ازاین نظر برای کشاورزان وجود نداشته باشد و بتوانند فعالیت های کشاورزی خودرا ادامه دهند.

مدیرکل دفتر مهندسی و حدنگاری اراضی سازمان امور اراضی کشور خاطرنشان کرد، ما در راستای مقررات اجرایی مدیریت زمین وقوانین اصلاحات ارضی و ملی با انجام رفع تداخلات به دنبال حل مشکلات اراضی بین مالکیت های دولتی وفردی وبین خود مردم هستیم تا تثبت مالکیت ها انجام شود.

احمدی افزود، برای انجام وتسریع رفع تداخلات در کشور تاکنون بخشنامه ها ودستورالعمل های متعددی صادر وابلاغ شده است که خوشبختا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخل 63 درصد اراضی کشور

رفع تداخل 63 درصد اراضی کشور