مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:402024-01-12سياسي

مشارکت قوی و حداکثری راه مبارزه با راهبرد دشمنان در ناامید کردن مردم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به اهمیت انتخابات اسفندماه امسال، اظهار داشت: تحقق مشارکت قوی و حداکثری راه مبارزه با راهبرد دشمن در ناامید کردن مردم از نظام اسلامی است.

- " مشارکت قوی و حداکثری" راه مبارزه با راهبرد دشمنان در ناامید کردن مردم ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به اهمیت انتخابات اسفندماه امسال، اظهار داشت: تحقق مشارکت قوی و حداکثری راه مبارزه با راهبرد دشمن در ناامید کردن مردم از نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی 22دی در نمازجمعه امروز سمنان اظهار کرد: دشمن با حربه ها و دسیسه های مختلف در پی کاهش حضور مردم در انتخابات و حمایت از نظام اسلامی است.

وی راهبرد دشمنان در این شرایط را عدم حضور مردم در انتخابات از طریق ناامیدکردن آنها برشمرد و افزود: در این شرایط باید از طریق تحقق مشارکت قوی و حداکثری با راهبرد دشمن در نا امیدی مردم مقابله کرد.

امام جمعه سمنان، با بیان اینکه دشمنان نظام به دنبال کاهش مشارکت مردن در انتخابات هستند تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب همواره بر حضور حداکثری در همه انتخابات ها تاکید فرمودند.

وی با اشاره به تداوم جنایات صهیونیست ها در غزه گفت: رژیم اشغالگر قدس در یک صد روز گذشته دست به جنایات زیادی در فلسطین زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت قوی و حداکثری راه مبارزه با راهبرد دشمنان در ناامید کردن مردم

مشارکت قوی و حداکثری راه مبارزه با راهبرد دشمنان در ناامید کردن مردم