مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:002024-01-17اجتماعي

چهارمحال و بختیاری؛ استانی با هوای پاک


مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امسال تاکنون 41 روز هوای استان پاک بوه است، گفت: از لحاظ کیفیت هوا وضعیت چهارمحال و بختیاری مطلوب است و استانی با هوای پاک به شمار می رود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امسال تاکنون 41 روز هوای استان پاک بوه است، گفت: از لحاظ کیفیت هوا وضعیت چهارمحال و بختیاری مطلوب است و استانی با هوای پاک به شمار می رود.

سعید یوسف پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس میانگین روزانه تعداد روزهای پاک استان از ابتدای امسال تاکنون 41 روز، تعداد روزها با وضعیت قابل قبول 204 روز، تعداد روزهای ناسالم برای گروه های حساس 7 روز بوده است که سال گذشته تعداد روزهای پاک 30 روز بوده و این آمار نشان از افزایش 11 روزه هوای پاک در استان بوده است، کما اینکه افزایش آمار روزهای پاک به دلیل بارندگی های سال گذشته بوده و امسال باتوجه به کاهش بارش ها امکان بحرانی شدن وضعیت هوا در سال آینده وجود دارد.

به گفته وی، از ابتدای امسال تاکنون استان 15 روز درگیر پدیده گرد و غبار بوده که از این تعداد 9 روز منشاء خارجی و 6 روز منشاء داخلی(دشت شهرکرد) داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری؛ استانی با هوای پاک

چهارمحال و بختیاری؛ استانی با هوای پاک