مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 22:202024-01-08بين الملل

ایران ترور یکی از فرماندهان جهادی حزب الله را شدیدا محکوم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اقدام ماجراجویانه رژیم صهیونیستی در ترور شهید «وسام حسن طویل» یکی از فرماندهان جهادی حزب الله لبنان با واکنش ایران روبرو شد و ناصر کنعانی امشب (دوشنبه) 18 دی ماه این اقدام تروریستی را شدیدا محکوم کرد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن محکوم کردن ترور یکی از فرماندهان جهادی حزب الله، بر حمایت از وحدت، ثبات و امنیت لبنان و حق دفاع مشروع و بازدارنده در مقابله با اقدمات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اقدام ماجراجویانه رژیم صهیونیستی در ترور شهید وسام حسن طویل یکی از فرماندهان جهادی حزب الله لبنان با واکنش ایران روبرو شد و ناصر کنعانی امشب (دوشنبه) 18 دی ماه این اقدام تروریستی را شدیدا محکوم کرد.

حزب الله لبنان بعدازظهر امروز (دوشنبه)، در بیانیه ای اعلام کرد وسام حسن طویل (حاج جواد) یکی از فرماندهان این جنبش در منطقه خربه سلم در راه قدس به شهادت رسیده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روی آوردن رژیم صهیونیستی به عملیات های زبونانه تروریستی را دلیل ضعف و درماندگی آشکار این رژیم در بعد نظامی و ضربات دردناک وارده بر هیمنه پوشالی آن در معرکه های میدانی از جمله در نوار غزه خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران ترور یکی از فرماندهان جهادی حزب الله را شدیدا محکوم کرد

ایران ترور یکی از فرماندهان جهادی حزب الله را شدیدا محکوم کرد