مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:102024-01-20دانش

خوشی خبر داد: انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه افق و ورزش یونگ مو دو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، قرارداد همکاری دوجانبه دانشگاه علمی کاربردی افق و ورزش رزمی یونگ مو دو با هدف توسعه و گسترش این هنر رزمی کره ای در میان دانشجویان منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، قرارداد همکاری دوجانبه دانشگاه علمی کاربردی افق و ورزش رزمی یونگ مو دو با هدف توسعه و گسترش این هنر رزمی کره ای در میان دانشجویان منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری دانشگاه علمی کاربردی افق و ورزش رزمی یونگ مو دو ، به امضای دکتر محمدرضا مجمع رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی افق و مهدی خوشی رییس پایگاه قهرمانی یونگ مو دو کشور و مسئول این رشته در استان تهران رسید.

خوشی با اشاره به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه افق در حوزه ورزش گفت: در سال جدید میلادی مسابقات آسیایی و جهانی یونگ مو دو برگزار می شود که با توجه به در پیش بودن این رویداد های مهم بین الملی، هم افزایی و افزایش همکاری با دانشگاه در راستای کمک به این رشته مدال آور و پرجمعیت، از جمله برنامه های مهم به شمار می آید.

وی ایجاد شادابی و نشاط و غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان از طریق توسعه رشته یونگ مو دو ، بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت های آموزشی با برپایی کلاس های مربیگری، داوری و دان در بخش های دفاع شخصی، جودو و یونگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشی خبر داد: انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه افق و ورزش یونگ مو دو

خوشی خبر داد: انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه افق و ورزش یونگ مو دو