مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:102024-01-05سياسي

دشمنان حتی از زائران سردار سلیمانی نیز هراس دارند


دشمنان با این اقدام، نشان دادند که نه تنها از سردار سلیمانی در زمان حیاتش، بلکه از زائران سردار سلیمانی هم می ترسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چناران، حجت الاسلام مظفر تاجی در خطبه های نماز جمعه این هفته چناران با اشاره به عملیات تروریستی در کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائران مزار شهید سردار سلیمانی شد، اظهار کرد: دشمنان با این اقدام نشان دادند که نه تنها از سردار سلیمانی در زمان حیاتش و خون او بعد از شهادتش هراس دارند، بلکه از زائران سردار سلیمانی هم می ترسند.

وی افزود: این اقدام تروریستی نشان داد که شهید قاسم سلیمانی اثرش برای انقلاب و محور مقاومت از سردار سلیمانی به مراتب بیشتر بوده و خواهد بود.

امام جمعه چناران ادامه داد: بعد از شهادت سردار سلیمانی و تشییع باشکوه پیکر این شهید که با حضور بیش از 25 میلیون نفر در 4 استان کشور صورت گرفت، دشمن ضربه مهلکی از مردم خورد و هیچگاه فکر نمی کرد که آرامگاه سردار سلیمانی به یک زیارتگاه و در نهایت به کانون بزرگ فرهنگی تبدیل شود.

 حجت الاسلام مظفر تاجی تصریح کرد: دشمن با این عملیات تروریستی به زعم خود میخواهد مردم را از مکتب سلیمانی دور کند اما کور خوانده بلکه این خون ها روز به روز ملت ما را بیدارتر می کند و جبهه انقلاب روز به روز قوی تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان حتی از زائران سردار سلیمانی نیز هراس دارند

دشمنان حتی از زائران سردار سلیمانی نیز هراس دارند