مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 09:052024-01-04سياسي

گسترش دیپلماسی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با محوریت منطقه آزاد مازندران


دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: با توجه به ظرفیت های منحصر بفرد مازندران مانند دریای خزر انتظار داریم این استان از بقیه مناطق آزاد کشور پیشی گیرد چرا که سیاست های دولت برای ایجاد این طرح مهم در مازندران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، نشست اقتصادی حجت الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری با مدیران و فعالان اقتصادی مازندران با محوریت منطقه آزاد چهارشنبه شب در سالن شهید رجایی استانداری مازندران برگزار شد.

این جلسه که حدودا سه ساعت به طول انجامید مسایل مختلف اقتصاد مازندران با محوریت منطقه آزاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیران و متولیان استان نقطه نظرات خود را پیرامون موضوعات مربوطه، مطرح کردند.

عبدالله مهاجر عضو اتاق بازرگانی کشور در این جلسه با بیان اینکه بخش خصوصی در کنار استاندار مازندران و دولت مردمی سیزدهم است، گفت: زمینه های حضور و مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد استان به ویژه در منطقه آزاد مازندران فعال تر تا اثرات و نمود بهتری در توسعه اقتصادی مازندران پدیدار شود.

بابایی کارنامی عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه خوشبختانه کسانی که روزی مخالف احداث منطقه آزاد در مازندران بودند، امروز جلوتر از همه حرکت می کنند، افزود: نیاز است با اتحاد و همدلی و ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش دیپلماسی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با محوریت منطقه آزاد مازندران

گسترش دیپلماسی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با محوریت منطقه آزاد مازندران