مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 13:562024-01-19سياسي

آل هاشم: انتخابات باشکوه قدرت و امنیت ملی را به ارمغان می آورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز با اشاره به اینکه به موعود و میعادگاه انتخابات نزدیک می شویم، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه به ضرورت میدان داری مردم تاکید کردند و فرمودند که وظیفه نخبگان و خواص اقامه نماز جمعه ایجاد بستر برای حضور مردم در عرصه های مختلف از جمله انتخابات است.

  وی افزود: از ابتدای انقلاب جریاناتی سعی داشتند تا  مردم را ناامید کنند و حضور  مردم در معادلات جامعه را کمرنگ کنند ولی بر اساس تلاش بی وقفه امامین انقلاب مردم عزیز و فعال ما در اداره حکومت بودند.

  امام جمعه تبریز بیان داشت:  امام راحل (ره) همواره سعی کردند تا اهمیت و نقش مردم از آنها سلب نشود و مردم در همه عرصه ها نقش آفرین باشند و اینکونه نیز است.

  وی با تاکید بر اینکه اطلاعات بزرگی  از جمله اطلاعات در زمان کرونا وجود دارد که ما این مشکل را با نقش آفرینی خود مردم حل کردیم، افزود:  نقش آفزینی مردم در وسط میدان صحنه های پرافتخاری از تبلور مردم سالاری دینی را رقم زده است.

  نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد:  حضور مردم در راهپیمایی ها و  نماز جمعه ها و  تشییع جنازه پیکر شهدا و  حرکت جهادی در تمام عرصه های کشور و رفع محرومیت نشانه ای از حضور همیشگی و مستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم: انتخابات باشکوه قدرت و امنیت ملی را به ارمغان می آورد

آل هاشم: انتخابات باشکوه قدرت و امنیت ملی را به ارمغان می آورد