مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 21:002024-01-16سياسي

بستر مشارکت حداکثری مردم سمنان در انتخابات آماده است


بستر مشارکت حداکثری مردم استان سمنان در انتخابات اسفندماه آماده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در نشستی با شماری از مدیران استان سمنان، درباره راهکارهای ارتقای مشارکت های مردمی در انتخابات بیان کرد: ستادی با نام تحقق مشارکت قوی مردم که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار دارد، در آستانه انتخابات مجلس و خبرگان در استان سمنان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه اقشار مختلفی حدود 120 قشر در جامعه در سراسر استان سمنان شناسایی شده اند، افزود: به صورت جداگانه برای این اقشار جلسات مختلفی برگزار شده و تقریباً ستاد انتخابات روزانه میزبان نشست های تبیینی با حضور این اقشار و گروه ها است.

استاندار سمنان با بیان اینکه فرهنگیان، اعضای هلال احمر، کشاورزان و … در زمره این اقشار هستند، اظهار کرد: بستر برای مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات آماده است و با دعوت از مردم شاهد حضور گسترده ای در پای صندوق های رأی خواهیم بود.

هاشمی رسانه ها را یکی از مهم ترین ابزار تأثیرگذار در ارتقای مشارکت قوی و مردمی در انتخابات دانست و از آنها خواست تا نسبت به اقدامات صورت گرفته در نظام اسلامی ایران به مردم اطلاع رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر مشارکت حداکثری مردم سمنان در انتخابات آماده است

بستر مشارکت حداکثری مردم سمنان در انتخابات آماده است