مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:102024-01-13اجتماعي

بارش برف سراسر استان اردبیل را سفید پوش می کند


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به آمادگی لازم جهت انجام اقدامات کنترلی برای جلوگیری از شکستن درختان با توجه به حجم سنگین بارش برف گفت: - رعایت توصیه های ایمنی در هشدار سطح نارنجی هواشناسی و هشدار کشاورزی سطح زرد اداره کل هواشناسی استان اردبیل به دستگاه های خدمت رسان و هم استانی ها تأکید شده است.

  مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: طی امروز سامانه بارشی قوی وارد استان می شود و با برقراری جریانات شمالی بارش برف سراسر استان را سفید پوش می کند.

مجید کوهی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در گفت وگو با فارس در اردبیل، اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد، از امروز شاهد نفوذ سامانه بارشی فعالی به استان خواهیم بود؛ با توجه به تداوم جریانات جنوبی بارش ها در ابتدا به شکل باران است ولی به تدریج با شمالی شدن جریانات جوی از دمای هوا به شکل محسوسی کاسته شده و بارش برف تمامی استان را فرا می گیرد.

وی افزود: رخداد مه و کاهش دید افقی، پایین آمدن ارتفاع کف ابر و اختلال در عملیات پروازی فرودگاه های استان، وزش باد (تند تا گاهی نسبتاً شدید) و کولاک برف و لغزندگی و یخبندان معابر شهری و جاده ها از دیگر مخاطرات این سامانه ی جوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف سراسر استان اردبیل را سفید پوش می کند

بارش برف سراسر استان اردبیل را سفید پوش می کند