مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:352023-12-24اقتصادي

اعمال جریمه قانونی و سنگین برای نانوایی های متخلف در مازندران


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران به تخلف نانوایی ها در استان اشاره کرد و گفت:  طبق دستورالعمل از این پس تنبیه نانوایان در تخلف های متعدد، - ایسنا/مازندران مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران به تخلف نانوایی ها در استان اشاره کرد و گفت:  طبق دستورالعمل از این پس تنبیه نانوایان در تخلف های متعدد، فقط کسر سهمیه آرد نیست بلکه با جریمه سنگین تری مواجه خواهند شد.

عباسعلی وفایی نژاد در گفت وگو با ایسنا، متوسط مصرف آرد در 9 ماهه امسال در مازندران را 282 هزار تن اعلام و اظهار کرد : از آن جایی که بیشتر روستاهای فاقد نانوایی استان در مناطق کوهستانی و ییلاقی قرار دارند، حضور دائمی ساکنانی که مشمول آرد یارانه ای می شوند، مسجل نیست و به نوعی آرد برای پخت نان در این روستاها در بیرون از شبکه خرید و فروش می شود.

وی با تاکید بر اینکه با هماهنگی فرمانداران و دستگاه های نظارتی از این پس بر توزیع و مصرف آرد خانه پَز مازندران نظارت دوچندانی می شود، افزود: دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای کوهستانی باید مراقبت بیشتری از سهمیه آرد به افراد مشخص شده داشته باشند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران اظهار کرد: هر چقدر بتوانیم در مسیر اصلاح ساختار تامین و توزیع آرد و نان فعالیت کنیم، از زمینه های فساد و رانت کاسته می شود، مقوله مهمی که دغد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال جریمه قانونی و سنگین برای نانوایی های متخلف در مازندران

اعمال جریمه قانونی و سنگین برای نانوایی های متخلف در مازندران