مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 20:202024-01-12سياسي

جریان مقاومت قلب تپنده ملت های مظلوم است


رییس جامعه روحانیت امامیه هرات خاطر نشان کرد: جریان مقاومت، قلب تپنده ملت های مظلوم است و در راس آن جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و این جبهه مقاومت است که چالش جدی دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مراسم گرامیداشت شهدای مهاجر افغانستانی در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان امروز در حسینیه هراتی ها برگزار شد.

حجت الاسلام وحیدی رییس جامعه روحانیت امامیه هرات با اشاره به اینکه مقامی بالاتر از شهادت نیست، ابراز کرد: شهدا در حقیقت زنده هستند و هر فردی آرزوی رسیدن به مقام آن ها را دارد.

  رییس بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی های مقیم مشهد خاطر نشان کرد: جریان مقاومت، قلب تپنده ملت های مظلوم است و در راس آن جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و این جبهه مقاومت است که چالش جدی دشمن است.

وی ابراز کرد: در بین هیچ کشور پیشرفته ای امن تر از جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و از این رو دشمن در صدد نا امن جلوه دادن قلب تپنده اسلام است.

  رییس بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی های مقیم مشهد خاطر نشان کرد: امت اسلامی در مساله فلسطین در حال منسجم شدن است و در حال حاضر شاهد هستیم در سراسر دنیا مسلمان و غیر مسلمان مردم بر علیه رژیم کودک کش راهپیمایی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان مقاومت قلب تپنده ملت های مظلوم است

جریان مقاومت قلب تپنده ملت های مظلوم است