مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:302024-01-14اقتصادي

پیگیری تخلفات مرتبط با بازار مسکن سیستان و بلوچستان


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از بازرسی 732 بنگاه املاک در کل شهرهای این استان در قالب گشت های مشترک کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از بازرسی 732 بنگاه املاک در کل شهرهای این استان در قالب گشت های مشترک کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک خبر داد.

ابوالفضل مهدیار در گفت وگو با ایسنا، افزود: کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات با هدف ساماندهی بازار اجاره و مسکن از تیرماه سالجاری همزمان با شروع فصل نقل و انتقالات در استان تشکیل شد که طی این مدت 732 بازرسی از مشاوران املاک انجام شد.

وی ادامه داد: طی این بازرسی ها 87 بنگاه در استان به دلیل نداشتن پروانه کسب پلمب شدند و برای 179 بنگاه نیز اخطار صادر شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: بیشترین تخلفات در این صنف نداشتن پروانه کسب، عدم درج نرخ نامه، گران فروشی در اخذ کمیسیون و استفاده از اجاره نامه های دستی و نگرفتن کد رهگیری است.

مهدیار با بیان اینکه تمامی مشاورین املاک علاوه بر اتصال به سامانه املاک و مستغلات راه و شهرسازی و نوین اصناف به دریافت هولوگرام و نصب بر مبایعه نامه الزام دارند، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تخلفات مرتبط با بازار مسکن سیستان و بلوچستان

پیگیری تخلفات مرتبط با بازار مسکن سیستان و بلوچستان