مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:502024-01-09اقتصادي

ارتقاء زیرساخت های آب شرب 4 روستای شهرستان مرزی خواف


زیرساخت های آب شرب چهار روستای این شهرستان مرزی در قالب عملیات اصلاح شبکه آب رسانی با 130 میلیارد ریال اعتبار تقویت می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی  مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: زیرساخت های آب شرب چهار روستای این شهرستان مرزی در قالب عملیات اصلاح شبکه آب رسانی با 130 میلیارد ریال اعتبار تقویت می شود.

محسن چهکندی پیشرفت این پروژه را که شامل نوسازی 1500 انشعاب و اصلاح 35 هزار متر شبکه توزیع و خطوط فرسوده آب است 85 درصد اعلام کرد و افزود: اجرای این فرآیند توسط قرارگاه محرومیت زدایی ثامن الائمه سپاه پاسداران از محل اعتبارات محرومیت زدایی امور آب و فاضلاب خواف در حال انجام است.

وی اظهار کرد: تکمیل این پروژه منجر به کاهش حوادث شبکه، هدر رفت آب و تأمین کسری آب شرب افزون بر 8000 نفر جمعیت روستایی در چهار روستای سیجاوند، ولی آباد، چمن آباد و نصرآباد بخش سلامی شهرستان خواف می شود.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف وضعیت تولید و مصرف آب شرب در بیشتر این مناطق را در نقطه سر به سر دانست که با اجرای این پروژه مشکلات موجود تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

وی در ادامه از تعویض 1033 فقره کنتور معیوب و فرسوده آب مشترکان شهری و روستایی این شهرستان در 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: از این تعداد تعویض کنتور فرسوده آب در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 393 مورد بوده که افزایش 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء زیرساخت های آب شرب 4 روستای شهرستان مرزی خواف

ارتقاء زیرساخت های آب شرب 4 روستای شهرستان مرزی خواف