مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:152024-01-06سياسي

ترور فرماندهان مقاومت نشانه ضعف دشمن در حوزه نظامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست مسئولان کانون های بسیج اساتید خوزستان ضمن گرامیداشت مقام شهدای دانشجوی هویزه یاد و نام شهدا، - رییس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه ترور فرماندهان مقاومت نشانه ضعف دشمن در حوزه نظامی است، گفت: تکلیف ما و ماموریت اصلی ما جهاد قطعی و فوری تبیین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست مسئولان کانون های بسیج اساتید خوزستان ضمن گرامیداشت مقام شهدای دانشجوی هویزه یاد و نام شهدا، به خصوص شهید ابوتقوی فرمانده تیپ 12 حشدالشعبی و صالح العاروری نائب رییس دفتر سیاسی جنبش حماس و دو نفر از فرماندهان القسام و همچنین شهدای زائر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای غزه، کودکان و زنان و مردم مظلومی که جان خود را فدا کردند، اما از مبارزه دست نکشیدند را گرامی داشت.

وی در ادامه بیان کرد: انقلاب اسلامی امروز در شرایط خاصی در منطقه قرار گرفته است، در این میان رسالت ما دانشگاهیان بسیار سنگین است.

فراموش نکنید که به تعبیر مقام معظم رهبری نزدیک قله هستیم و در این شرایط حساس، دشمن با هر ترفندی می خواهد این پیروزی حاصل نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور فرماندهان مقاومت نشانه ضعف دشمن در حوزه نظامی است

ترور فرماندهان مقاومت نشانه ضعف دشمن در حوزه نظامی است