مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 13:352024-01-11سياسي

همدان پایتخت گردشگری آسیایی 2024 میلادی شد


مشاور عالی شهردار و دبیر ستاد گردشگری شهرداری همدان از انتخاب شدن همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیایی در سال 2024 میلادی خبر داد.

- ایسنا/همدان مشاور عالی شهردار و دبیر ستاد گردشگری شهرداری همدان از انتخاب شدن همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیایی در سال 2024 میلادی خبر داد.

حسن محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عضویت فعال ستاد گردشگری شهرداری همدان در مجامع بین المللی به ویژه مجمع شهرداران آسیایی، اظهار کرد: در سایت مجمع شهرداران آسیایی سه محور گردشگری، زیست محیطی و فرهنگی معرفی شده بود که ستاد گردشگری شهرداری همدان از بین این سه محور، محور گردشگری را برای مبادله اطلاعات و رزومه خود برای مجمع شهرداران آسیایی انتخاب کرد.

وی افزود: ستاد گردشگری شهرداری همدان از خردادماه رزومه ای از ویژگی های تاریخی، طبیعی، برنامه ها، چشم اندازها، قابلیت ها و پتانسیل های استان همدان در زمینه گردشگری که از قبل با توجه به پیگیری برای ثبت جهانی هگمتانه احصاء و شناسایی کرده بود را برای مجمع شهرداران آسیایی ارسال کرد که با ارائه این رزومه در نشست میت آپ در 22 آذرماه این موضوع بررسی و در هیأت اجرایی به رأی گذاشته شد و همدان را به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2024 میلادی انتخاب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان پایتخت گردشگری آسیایی 2024 میلادی شد

همدان پایتخت گردشگری آسیایی 2024 میلادی شد