مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:102023-12-30فرهنگي

روایتی انیمیشنی از سپهبد شهید سلیمانی؛ اسطوره ای که در عصر ما زیست


انیمیشن کوتاه «اسطوره» با روایتی از رشادت های سردار سلیمانی به زودی منتشر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، انیمیشن کوتاه اسطوره به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدمصطفی حسینی به عنوان تازه ترین محصول مرکز فیلم جوان سوره در رسای رشادت حاج قاسم سلیمانی به زودی منتشر می شود.

این انیمیشن براساس شعری از سیدمصطفی حسینی و ایده ای از مهدی صالحی روایتی از اسطوره ای است که نه در کتاب تاریخ اساطیر، که در عصر ما می زیست.

اسطوره با بهره گیری از تکنیک کمیک موشن و بصورت 2D در استودیو پویانو مشهد و در رویداد هنر حماسی حوزه هنری خراسان رضوی، توسط تیمی جوان به تولید رسیده و همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی رونمایی خواهد شد.

این کمیک موشن 12 دقیقه ای به عنوان نخستین اثر پویانمایی توصیف گر رشادت ها و قهرمانی این سردار بلندآوازه در راه ایمان و آرمان است.

سایر عوامل این انیمیشن عبارتند از؛ گویندگان: علی ضمیری، آزاده جوان، سعید باصری، صداگذار: جلیل شریعت مدار، تصویرگری و دکوپاژ: سید مصطفی حسینی، رنگ آمیزی و پرداخت: مرتضی شادنایی، مدیر تولید: فواد هادلی، ریگ و اجرای سه بعدی: محمدمهدی شریعتی، محمد قربانی، متحرک سازی: الیاس عیدی، محمدمهدی شریعتی، مینا عابدین زاده، کامپوزیت و جلوه های بصری: الیاس عیدی، محمدمهدی شریعتی، محم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی انیمیشنی از سپهبد شهید سلیمانی؛ اسطوره ای که در عصر ما زیست

روایتی انیمیشنی از سپهبد شهید سلیمانی؛ اسطوره ای که در عصر ما زیست