مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:452024-01-03اقتصادي

هنرجویان خارجی به زودی در فنی و حرفه ای ایران آموزش می بینند


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: نخستین گروه از متقاضیان و هنرجویان کشورهای مختلف به زودی در فنی و حرفه ای ایران، آموزش های لازم را فرا می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ، در راستای دیپلماسی فنی و حرفه ای، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به منظور توسعه همکاری در زمینه دیپلماسی مهارت، امروز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ضرورت برنامه ریزی برای امضاء تفاهم نامه همکاری در مورد ارائه آموزش مهارتی و صدور خدمات به سایر کشورها بر اساس نیازسنجی ها، از مهمترین محورهای این دیدار بود.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار، با تبیین رویکرد دولت برای گسترش همکاری دوجانبه با کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه، حوزه اوراسیا و قاره آفریقا گفت: با شناخت از سازمان آموزش فنی و حرفه ای، این سازمان را با تجربه ترین مجموعه کشور در زمینه ارائه آموزش های حرفه ای می دانیم.

وی افزود: با توجه به تجربه صادرات معادل 2 میلیارد دلار کالاهای دانش بنیان، تمایل داریم در زمینه آموزش های مهارتی به مربیان و هنرجویان سایر کشور از ظرفیت های کم نظیر سازمان آموزش فنی و حرفه ای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرجویان خارجی به زودی در فنی و حرفه ای ایران آموزش می بینند

هنرجویان خارجی به زودی در فنی و حرفه ای ایران آموزش می بینند