مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 07:552024-01-02سياسي

باید با تبیین و بصیرت سلیمانی گونه، به جنگ شناختی با دشمن برویم


فرماندار ملایر با اشاره جایگاه والای شخصیتی شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی و تازه بودن داغ سنگین شهادت وی برای ملت ایران و امت اسلام، گفت: باید با تبیین و بصیرت سلیمانی گونه، - ایسنا/همدان فرماندار ملایر با اشاره جایگاه والای شخصیتی شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی و تازه بودن داغ سنگین شهادت وی برای ملت ایران و امت اسلام، گفت: باید با تبیین و بصیرت سلیمانی گونه، به جنگ شناختی با دشمن برویم.

سلمان اسماعیلی شامگاه گذشته 11 دی در مراسم یادبود سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی که در مسجد جامع ملایر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، افزود: امروز نه جسم حاج قاسم بلکه روح بلند و ملکوتی وی تمام جهان غرب را در منطقه به زانو درآورده است و به طور حتم خون پاک شهید سلیمانی جهان کفر را نابود خواهد کرد.

فرماندار ملایر اظهار کرد: شهید سلیمانی زمان شناسی بی نظیر بود و با درک شرایط بین المللی همواره تقویت کننده ولایت فقیه و انقلاب بود و امروز ما هم وظیفه داریم از وی بیاموزیم و عمل کنیم.

اسماعیلی افزود: دشمنان ما با همه ابزارهای ممکن در حال پمپاژ یأس و ناامیدی در جامعه هستند و باید نقش خود را در این جنگ و جهاد تبیین بدانیم و بهنگام عمل کنیم.

وی تصریح کرد: در این برهه حساس همه جامعه انقلابی وظیفه دارند با سلاح تبیین و با بصیرت سلیمانی گونه به جنگ شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با تبیین و بصیرت سلیمانی گونه، به جنگ شناختی با دشمن برویم

باید با تبیین و بصیرت سلیمانی گونه، به جنگ شناختی با دشمن برویم