مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:202024-01-07سياسي

قاری مصری به دلیل خطا در تلاوت، شش ماه از تلاوت منع شد


رادیوی مصر از مجازات منع تلاوت شش ماهه برای شیخ محمد حامد السکلاوی در تمام رادیوهای خارجی و ضبط هرگونه تلاوتی به دلیل خطای او در تلاوت آیاتی از قرآن در نماز جمعه گذشته مسجد امام حسین (ع) شهر پورت سعید خبر داد.

- رادیوی مصر از مجازات منع تلاوت شش ماهه برای شیخ محمد حامد السکلاوی در تمام رادیوهای خارجی و ضبط هرگونه تلاوتی به دلیل خطای او در تلاوت آیاتی از قرآن در نماز جمعه گذشته مسجد امام حسین (ع) شهر پورت سعید خبر داد.

رادیوی مصر از مجازات ممنوعیت تلاوت شش ماهه برای شیخ محمد حامد السکلاوی در تمام رادیوهای خارجی و ضبط هرگونه تلاوتی به دلیل خطا در تلاوت آیاتی از سوره انعام خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، رادیوی مصر از مجازات منع تلاوت شش ماهه برای شیخ محمد حامد السکلاوی در تمام رادیوهای خارجی و ضبط هرگونه تلاوتی به دلیل خطای او در تلاوت آیاتی از قرآن در نماز جمعه گذشته مسجد امام حسین (ع) شهر پورت سعید خبر داد.

السلکاوی در مراسم نماز جمعه هفته قبل در حضور وزیر اوقاف مصر به تلاوت قرآن پرداخت اما در حین تلاوت سوره انعام، دچار خطا شد.

این خطا به شکلی گسترده از سوی کاربران شبکه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفت و رییس اتحادیه قاریان مصر نیز به صراحت از این خطا انتقاد کرد و وعده برخورد با قاری خاطی را داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاری مصری به دلیل خطا در تلاوت، شش ماه از تلاوت منع شد

قاری مصری به دلیل خطا در تلاوت، شش ماه از تلاوت منع شد