مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:102024-01-13سياسي

«لشکر فرشته ها»در کانون تخصصی خواهران مساجد هرمزگان آغاز به کار کرد


سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان از آغاز سلسله برنامه های «لشکر فرشته ها» به همت کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران هرمزگان در مساجد این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسلام خواجه یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان امروز اظهار کرد: نظر به تشکیل قرارگاه نهضت قرآنی مساجد در ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و همزمانی این حرکت با ایام نکوداشت مقام زن و مادر، سلسه برنامه های لشکر فرشته ها به همت کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در سطح مساجد آغاز شده است.

وی از طرح شناسایی و تکریم خانواده های قرآنی به عنوان یکی از برنامه های لشکر فرشته ها یاد کرد و افزود: کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در اجرای این طرح، یک خانواده قرآنی ساکن در محدوده جغرافیایی کانون را شناسایی و در سامانه بچه های مسجد ثبت می کند و در مرحله بعد اقدام به اجرای برنامه تجلیل از خانواده را در دستور کار قرار می دهد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: طرح شناسایی و تکریم خانواده های قرآنی از سلسله برنامه های لشکر فرشته ها از 15دی ماه جاری آغاز شده است و تا 30 دی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لشکر فرشته ها»در کانون تخصصی خواهران مساجد هرمزگان آغاز به کار کرد

«لشکر فرشته ها»در کانون تخصصی خواهران مساجد هرمزگان آغاز به کار کرد