مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:402024-01-05سياسي

هشدار جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش درباره نقض حریم هوایی کشورمان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب ضمن بازدید از بخش های مختلف این منطقه پدافندی، - امیر الهامی گفت: توانمندی سامانه های موشکی و راداری یکی از مهمترین محور های راهبرد نظامی کشورمان برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان است و یقینا هرگونه نقض حریم هوایی کشورمان پیامد های سنگینی در پی خواهد داشت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب ضمن بازدید از بخش های مختلف این منطقه پدافندی، توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، تاکید کرد: توانمندی سامانه های موشکی و راداری یکی از مهمترین محور های راهبرد نظامی کشورمان برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان است و یقینا هرگونه نقض حریم هوایی کشورمان پیامد های سنگینی در پی خواهد داشت.

وی در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان پدافندی اظهار داشت: تولید سامانه های دفاع هوایی دقیق و موثر تهدیدی جدی برای دشمنان محسوب می شود.

الهامی گفت: پدافند هوایی مظهر اقتدار و خودباوری جوانان ایرانی است که با تعهد و تلاش شبانه روزی موجبات سرافرازی کشورمان را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش درباره نقض حریم هوایی کشورمان

هشدار جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش درباره نقض حریم هوایی کشورمان