مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 22:252023-12-27فرهنگي

چهار رویداد فرهنگی و هنری در استان اردبیل در حال برگزاری است


مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با همکاری مجموعه های فرهنگی، چهار رویداد مهم فرهنگی و هنری در استان در حال اجرا است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با همکاری مجموعه های فرهنگی، چهار رویداد مهم فرهنگی و هنری در استان در حال اجرا است.

امیر رجبی در نشست خبری دهمین هفته فیلم و عکس استان اردبیل گفت: با همکاری مجموعه های فرهنگی استان چهار رویداد مهم در استان در حال اجرا است که شامل هفته فیلم و عکس، اکران فیلم های تولیدی انجمن سینمای جوانان استان، جشنواره فیلم مستند سینمای بین المللی حقیقت و میزبانی اردبیل در جشنواره منطقه ای سینما با شرکت 11 استان به مرکزیت مشگین شهر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: این برنامه ها جهشی در حوزه فرهنگ و هنر استان را نشان می دهد که فرصت مغتنمی برای معرفی و احیای هویت فرهنگی، هنری و دینی استان است و از رسانه ها انتظار می رود در معرفی و پوشش برنامه ها همت کنند.

اکران رایگان فیلم های کوتاه منتخب جشنواره ها مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل اعلام کرد: 56 فیلم که 25 مورد آن جزو فیلم های اول جشنواره ها است، از 10 دی ماه به مناسبت هفته فیلم و عکس در فرهنگسرای بانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار رویداد فرهنگی و هنری در استان اردبیل در حال برگزاری است

چهار رویداد فرهنگی و هنری در استان اردبیل در حال برگزاری است