مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:452024-01-13بين الملل

گاردین: آمریکا و متحدانش به جای حمله به یمن به اسراییل فشار بیاورند


روزنامه گاردین با اشاره حملات اخیر آمریکا و انگلیس به مناطقی در یمن که در کنترل انصارالله قرار دارد، نوشت: ایالات متحده و متحدانش می بایست از اشتباهات گذشته خود در خاورمیانه درس بگیرند و به جای هدف قرار دادن انصارالله باید اسراییل را برای آتش بس در غزه تحت فشار قرار دهند.

- روزنامه گاردین با اشاره حملات اخیر آمریکا و انگلیس به مناطقی در یمن که در کنترل انصارالله قرار دارد، نوشت: ایالات متحده و متحدانش می بایست از اشتباهات گذشته خود در خاورمیانه درس بگیرند و به جای هدف قرار دادن انصارالله باید اسراییل را برای آتش بس در غزه تحت فشار قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سران غربی، به ویژه جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در حالی مدعی تلاش برای کاهش خطر گسترش جنگ در غزه به نقاط دیگر خاورمیانه هستند که ایالات متحده و انگلیس پنج شنبه شب حملاتی را علیه چهار استان یمن انجام دادند و گفتند که این حملات در پاسخ به حمله انصارالله به کشتی های تجاری در دریای سرخ از نوامبر تاکنون انجام شده است.

اما حملات هوایی و دریایی به یمن تحت رهبری ایالات متحده، مهم ترین مورد از گسترش درگیری در منطقه از زمان آغاز حمله ویرانگر و مرگبار اسراییل به غزه پس از حمله هفت اکتبر توسط حماس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردین: آمریکا و متحدانش به جای حمله به یمن به اسراییل فشار بیاورند

گاردین: آمریکا و متحدانش به جای حمله به یمن به اسراییل فشار بیاورند