مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:202024-01-11اقتصادي

برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی صادرات به آسیای میانه و افغانستان در مشهد


مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: نخستین نمایشگاه بین المللی صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان، خردادماه سال آینده در مشهد برگزار خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: نخستین نمایشگاه بین المللی صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان، خردادماه سال آینده در مشهد برگزار خواهد شد.

سعید صیفی با اشاره به ارزش و اهمیت چشمگیری که نمایشگاه ها بر توسعه صنعتی، انتقال فناوری و چشم انداز اقتصادی دارند، اظهار کرد: امروزه شعار صنعت نمایشگاهی، توسعه بازار و جهانی سازی است و نمایشگاه ها به عنوان ویترین های اقتصادی هر شهر و استانی نام برده می شوند.

وی اضافه کرد: نمایشگاه بین المللی مشهد از قطب های صنعت نمایشگاهی ایران بوده که از ابتدای سال 98 تا کنون بیش از 200 عنوان نمایشگاهی را برگزار کرده است.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: نمایشگاه ها یکی از موثرترین روش ها برای انجام معاملات و کسب وکار و محرک های قوی برای رشد اقتصاد و صادرات هستند.

صیفی با بیان اینکه ما تلاش کردیم تا برگزاری نمایشگاه ها در راستای توسعه تولیدات داخلی انجام شود، عنوان کرد: با توجه به نقش نمایشگاه ها در رونق اقتصاد و صادرات غیر نفتی، این فرصت وجود دارد تا صنایع داخلی با ارائه و نمایش محصولات و خدمات خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی صادرات به آسیای میانه و افغانستان در مشهد

برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی صادرات به آسیای میانه و افغانستان در مشهد