مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 19:052023-12-23اقتصادي

صندلی های خالی دستورات مجمع کرمان را تصویب کردند!


در تاریخ 29 آذرماه 1402 مجمع عمومی عادی شرکت سرمایه گذاری و توسعه عمران استان کرمان به طور فوق العاده برگزار شد.

گزارش نبض بورس از حواشی این مجمع را بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، در تاریخ 29 آذرماه 1402 مجمع عمومی عادی شرکت سرمایه گذاری و توسعه عمران استان کرمان به طور فوق العاده برگزار شد البته از تاریخ 20 شهریور ماه 1398 به بعد مجامع عادی سالیانه این شرکت تماما به طور فوق العاده برگزار شده اند.

مجامع عمومی عادی سالیانه نماد کرمان که به طور فوق العاده (به دلیل اینکه از پایان سال مالی 4 ماه گذشته و این مجمع برگزار شده و بنابراین عنوان فوق العاده در کنار عادی سالیانه قرار گرفته است) برگزار شده اند تمامی آن ها به نوبت دوم نیز کشیده شده چرا که در نوبت اول به حد نصاب نرسیده است.

البته در نوبت دوم بر طبق قانون (ماده 87 لایحه قانون تجارت) با وجود حضور زیر 50 درصد سهامداران (هر تعداد از صاحبان سهام که حق رای دارند) دستور جلسه به تصویب خواهد رسید.

برای سال مالی منتهی به 1402/3/31 دعوت به مجمع عمومی نیز به طور فوق العاده (فوق العاده به دلیل اینکه 5 ماه و 15 روز از سال مالی گذشته) در تاریخ 15 آذرماه 1402 انجام شد، اما این مجمع نیز حضور سهامداران به حد نصاب نرسید: دوباره مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده برای تاریخ 29 آذر ماه 1402 در کدال و روزنامه های کثیرالانتشار اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندلی های خالی دستورات مجمع کرمان را تصویب کردند!

صندلی های خالی دستورات مجمع کرمان را تصویب کردند!