مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:302024-01-06اقتصادي

سخنگوی هواپیمایی هما: پروازهای حج عمره لغو نشده، در حال پیگیری دریافت مجوز هستیم


­سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت: به محض دریافت مجوز ورود هواپیماهای ایرانی به آسمان عربستان، آماده از سرگیری سفرهای عمره مفرده هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران توانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حسام قربانعلی با اشاره به اینکه روز گذشته و پیش از انجام اولین پرواز عمره مفرده از فرودگاه امام خمینی به مقصد عربستان، این پرواز انجام نشد، گفت: پروازها لغو یا ابطال نشده و این آمادگی در سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هما و فرودگاه های کشور وجود دارد که به محض اخذ مجوز ورود به آسمان عربستان، پروازها انجام شود.

مدیرکل روابط عمومی هما افزود: مجوز ورود به فضای کشور عربستان سعودی در ایام به غیر از حج تمتع پیچیدگی ها و شرایط خاص و ویژه ای دارد و ما زیرساخت های تخصصی و فنی را آماده کرده ایم و هیچ مشکلی از این بابت نداریم.

وی افزود: بر خلاف برخی گفته ها، موضوعاتی، چون ضمانت نامه یا انتقال پول وجود ندارد و شرایط کنونی، پیچیدگی های خاص خود را دارد که در حال رفع و رجوع آن هستیم و با توجه به اینکه اگر این پروازها لغو شوند، عمره گذاران و حجاج سال آینده بیش از همه متضرر خواهند شد، از رسانه ها تقاضا می کنم از درج اخبار غیر رسمی و گمانه زنی ها برای جلوگیری از ملتهب شدن فضای بین دو کشور پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی هواپیمایی هما: پروازهای حج عمره لغو نشده، در حال پیگیری دریافت مجوز هستیم

سخنگوی هواپیمایی هما: پروازهای حج عمره لغو نشده، در حال پیگیری دریافت مجوز هستیم