مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:302024-01-05سياسي

ملت ایران هرگز از راه اسلام، قرآن، انقلاب و ولایت دور نمی شوند


امام جمعه رشت، با بیان اینکه درخت تناور انقلاب با خون مطهر شهدا آبیاری شده و صلابت پیدا کرده است، افزود: ملت ایران هرگز از راه اسلام و قرآن و انقلاب و ولایت دور نمی شوند.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، با بیان اینکه درخت تناور انقلاب با خون مطهر شهدا آبیاری شده و صلابت پیدا کرده است، افزود: ملت ایران هرگز از راه اسلام و قرآن و انقلاب و ولایت دور نمی شوند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 15 دی ماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هم وطنان که زائر مزار حاج قاسم سلیمانی بودند، اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی فکر می کنند که می توانند با چنین اقدامات وحشیانه ای به جمهوری اسلامی ایران صدمه بزنند، اما ایران و ملت ایران مقاوم و مقتدر هستند.

وی با اشاره به جنایات داعش در حق مسلمانان، افزود: همه مجامع جهانی جنایت اخیر را محکوم کردند، اما دشمنان اسلام و ایران بدانند که این شهادت ها ملت ما را قوی تر خواهد کرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه درخت تناور انقلاب با خون مطهر شهدا آبیاری شده و صلابت پیدا کرده است، افزود: ملت ایران هرگز ار راه اسلام و قرآن و انقلاب و ولایت دور نمی شوند و دشمنان با این اقدامات کور خود، مبارزه بی امان جمهوری اسلامی با نظام سلطه و صهیونیسم را تقویت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران هرگز از راه اسلام، قرآن، انقلاب و ولایت دور نمی شوند

ملت ایران هرگز از راه اسلام، قرآن، انقلاب و ولایت دور نمی شوند