مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 16:152024-01-20اجتماعي

رییس فدراسیون اسکیت: به دنبال امضای تفاهمنامه با آموزش و پرورش هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، رییس فدراسیون اسکیت در ادامه جلسات کاری خود با صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، رییس فدراسیون اسکیت در ادامه جلسات کاری خود با صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت با صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در خصوص توسعه و پیشبرد ورزش اسکیت در سراسر کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست ضمن بررسی و تبادل نظر در رابطه با چگونگی توسعه و آموزش همگانی رشته اسکیت در سطح مدارس کشور مقرر شد تفاهم نامه ای فی ما بین وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون اسکیت به امضاء برسد.

رییس فدراسیون اسکیت در این جلسه با بیان اینکه آموزش پرورش بعنوان مهمترین نهاد در تربیت خردسالان، نونهالان و نوجوانان نقش بسزایی را ایجاد می کند، گفت: با توجه به نقش ویژه آموزش و پرورش در کشف و رشد استعدادهای ورزشی، علاقه مند به این هستیم تا تفاهمنامه ای دوجانبه را با وزارت آموزش و پرورش به امضاء برسانیم تا از ظرفیت های هر دو ارگان برای کمک به پیشرفت اسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون اسکیت: به دنبال امضای تفاهمنامه با آموزش و پرورش هستیم

رییس فدراسیون اسکیت: به دنبال امضای تفاهمنامه با آموزش و پرورش هستیم