مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:002024-01-15فرهنگي

وعده های بخش پرشور بین الملل در تئاتر فجر به کجا رسید؟


برگزاری پرشور و آبرومند بخش بین الملل جشنواره تئاتر فجر از اولین روزهای شورع کار دبیر دوره 42 این جشنواره به عنوان وعده ای مهم مطرح شد، وعده ای که با مشخص شدن جدول اجراهای این جشنواره قابل بررسی است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تئاتر: هر سال در تمامی ادوار جشنواره تئاتر فجر بخش بین الملل جشنواره تئاتر فجر با میلیاردها تومان هزینه برای حمل و نقل، اسکان و حتی دستمزد گروه های تئاتری دیگر کشور ها برگزار می شود اما در نهایت کارشناسان گروه های تئاتری حاضر در جشنواره را دارای کیفیت قابل قبولی نمی دانند.

در حالی که از چندی پیش دبیر جشنواره فیلم فجر خبر از حضور بالای آثار بین الملل در جشنواره فیلم فجر داده بود و همچنین با وجود اینکه ویژگی اصلی تئاتر اجرای زنده روی صحنه است، اثر گروه ایتالیایی که در این دوره از جشنواره حاضر است، به صورت فیلم ـ تئاتر در بخش اصلی جشنواره حضور دارد.

یکی از آثار بخش بین الملل دوره 41 جشنواره تئاتر فجر یکی از منتقدان در نشست خبری تئاتر فجر گفت که با یک سرچ ساده می توان فیلم بهترین آثار تئاتری دنیا را به دست آورد.

سال گذشته در حالی که دوره 41 تئاتر فجر با مشکلات بسیاری روبه رو بود، 7 کشور عراق(با 2 اثر)، اسپانیا، ارمنستان، برزیل، عمان، اردن و تونس در این دوره از جشنواره حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های بخش پرشور بین الملل در تئاتر فجر به کجا رسید؟

وعده های بخش پرشور بین الملل در تئاتر فجر به کجا رسید؟