مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 18:262023-12-29حوادث

عارضه قلبی راننده علت حادثه مرگبار اتوبان کاشان-قم+عکس


علی مولوی، رییس پلیس راه اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حادثه مرگبار اتوبان کاشان-قم اظهار داشت: ساعت یک و 30 دقیقه بعدازظهر امروز یک دستگاه فاو نیم شاسی با 12 سرنشین شامل یک راننده ایرانی و 11 نفر اتباع بیگانه از اصفهان به سمت تهران حرکت می کنند.

وی افزود: در محدوده آزادراه کاشان روبروی مشکات برابر اعلام سرنشینانی که داخل بیمارستان هستند، راننده اعلام می کند قلبم و دست خود را روی قلبش می گذارد و فرمان از دست راننده خارج می شود.

  سوختن خودرو فاو   مولوی ادامه داد: حدود یک کیلومتر خودرو بدون هدایت راننده به جلو می رود و از مسیر خارج می شود و با گاردریل ها برخورد می کند و به لاین مخالف می رود و دچار حریق می شود، در نتیجه راننده به همراه 6 نفر از اتباع داخل ماشین می سوزند و 5 نفر نجات پیدا می کنند.

جزییات حادثه از زبان مدیرکل مدیریت بحران اصفهان منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: ساعت 13 و 30 دقیقه در کیلومتر 85 آزادراه کاشان-قم واژگونی یک دستگاه خودرو گزارش می شود که همزمان با واژگونی آتش می گیرد.

وی افزود: در اثر این حادثه 7 نفر فوت و 5 نفر مجروح می شوند که بلافاصله تیم های راهداری و پلیس راهنمایی و رانندگی و اورژانس به محل حادثه اعزام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارضه قلبی راننده علت حادثه مرگبار اتوبان کاشان-قم+عکس

عارضه قلبی راننده علت حادثه مرگبار اتوبان کاشان-قم+عکس