مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:352023-12-27بين الملل

احمدزاده، چامسکی، آبادان و غزه


حبیب احمدزاده می گوید نوام چامسکی در صفحه مجازی خود، از منطق داستان «پر عقاب» این نویسنده در واکنش به اتفاقات غزه استفاده کرده است.

- حبیب احمدزاده می گوید نوام چامسکی در صفحه مجازی خود، از منطق داستان پر عقاب این نویسنده در واکنش به اتفاقات غزه استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب احمدزاده، نویسنده و فیلمساز ماجرا را این گونه روایت کرده است: حدود سال 2008 میلادی و در حمله قبل تر اسراییل به نوار غزه ترجمه انگلیسی داستان پر عقاب خود را با کمک دوستم عادل معمارنیا برای ایمیل قریب به بیش از سه هزار اسراییلی یا یهودی امریکایی صلح طلب، روزنامه نگار، اصحاب رسانه، اندیشمند و سیاستمدار فرستادیم و در مقدمه نوشتم که اگر می خواهید بدانید چرا برای شما در غزه این اتفاقات می افتد این تجربه شخصی و واقعی من از جنگ ایران و عراق و محاصره یک ساله شهرم آبادان را بخوانید.

در جواب، ایمیل های مختلفی به دستم رسید از جمله از نوام چامسکی دانشمند یهودی الاصل امریکایی که قدرت متقاعدکنندگی داستان را خارق العاده و تیزهوشی در ارسال در چنین موقعی را ستایش و باعث تشکر دانسته بود.

پس از این سال ها و در چنین روزهای پررنجی ناشی از قتل عام مردم در محاصره غزه، در صفحه مجازی آقای چامسکی دیدم که از منطق داستان پر عقاب به صورتی کوتاه استفاده کرده و این چنین بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدزاده، چامسکی، آبادان و غزه

احمدزاده، چامسکی، آبادان و غزه