مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 21:552024-01-09سياسي

تعداد دوربین های نظارتی جاده ها قابل قبول نیست


تعداد دوربین های نظارتی شهرستان نسبت به طول جاده ها و حجم خودروها قابل قبول نیست؛ همچنین با همکاری راهداری و شهرداری ها، - ایسنا/گیلان فرماندار رودسر گفت: تعداد دوربین های نظارتی شهرستان نسبت به طول جاده ها و حجم خودروها قابل قبول نیست؛ همچنین با همکاری راهداری و شهرداری ها، هوشمندسازی و نصب روشنایی در دستور کار قرار گیرد.

محمد حیدری امروز، 19 دی ماه در جلسه شورای ترافیک شهرستان رودسر، با تاکید بر لزوم تجزیه و تحلیل مسئله ترافیک در ابعاد مختلف، اظها کرد: باید با توجه به تحلیل آمارها، اقدام به ساماندهی مسئله ترافیک کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های انجام شده طی ماه های اخیر موجب روند ثابت تصادفات منجر به فوت و جرح در شهرستان شده و روندهای اصلاحی ادامه دارد، تصریح کرد: اولویت ما پیشگیری از وقوع تصادفات منجر به فوت و جرح است.

فرماندار رودسر با اشاره به مشکلات ترافیکی شریان های اصلی و راه های فرعی شهرستان طی سالیان گذشته، عنوان کرد: حالات و شرایط راننده و خودرو و حتی سرنشینان نقش مهمی در تصادفات دارد و بایستی در تحلیل ها لحاظ شود.

حیدری تصادفات را نتیجه دو عنصر مهم جاده و راننده دانست و گفت: جلسات شورای ترافیک فرصتی برای کارشناسی علل وقوع تصادفات است و لذا مصوبات آن باید اجرایی شود تا شاهد انقلاب در حوزه مدیریت ترافیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد دوربین های نظارتی جاده ها قابل قبول نیست

تعداد دوربین های نظارتی جاده ها قابل قبول نیست