مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 08:152024-01-11اقتصادي

بررسی راهکارهای پیشنهادی برای رفع مشکلات انبار نفت شهران


نشست بررسی مشکلات انبار نفت شهران با هدف افزایش ایمنی و رفع نقایص احتمالی از منظر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل برگزار شد.

- نشست بررسی مشکلات انبار نفت شهران با هدف افزایش ایمنی و رفع نقایص احتمالی از منظر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که با حضور علی نصیری رییس سازمان، احسان شریفی شهردار منطقه 5 و نمایندگان دستگاه های مختلف اجرایی برگزار شد، مسائل و موضوعات مختلف انبار نفت شهران از منظر سوانح، خودروهای حمل سوخت، مسیر حرکت این خودروها، قرارگیری این انبار در محدوده مسکونی و موقعیت خاص جغرافیایی آن مورد بررسی قرار گرفت و حاضران در خصوص راهکارهای پیشنهادی به گفتگو پرداختند.

علی نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تاکید بر این نکته که برگزاری این جلسات باید نتیجه ای برای مردم داشته باشد، به طرح ارزیابی ایمنی ساختمان های مهم و بلندمرتبه در شهر تهران و اقدامات انجام گرفته برای مقاوم سازی گود برج میلاد به عنوان یکی از اقداماتی اشاره کرد که در راستای ایمن سازی شهر در این دوره از فعالیت های مدیریت شهری در حال اجراست.

وی با اظهار امیدواری از این که اقدامات پدافندی و تصمیمات اتخاذ شده در خصوص انبار نفت شهران نیز به زودی به نتیجه برسد بر لزوم آموزش رانندگان کامیون های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راهکارهای پیشنهادی برای رفع مشکلات انبار نفت شهران

بررسی راهکارهای پیشنهادی برای رفع مشکلات انبار نفت شهران