مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:152024-01-15سياسي

چرا این خوانندگان اجازه ندارند سرما بخورند؟ / آیا کنسرت علیرضا قربانی تجاری بود؟


رامین صدیقی (ناشر و تهیه کننده پیشکسوت موسیقی) درباره سختی برگزاری تورهای کنسرت طولانی مدت می گوید: افرادی که در حال برگزاری تور هستند، - رامین صدیقی (ناشر و تهیه کننده پیشکسوت موسیقی) درباره سختی برگزاری تورهای کنسرت طولانی مدت می گوید: افرادی که در حال برگزاری تور هستند، اجازه ندارند حتی دچار سرماخوردگی شوند و یا مشکلات خانوادگی برایشان پیش بیاید؛ زیرا دچار ضرر مالی بسیاری خواهند شد.

درحقیقت کار آنها این گونه نیست که مثلا حین برگزاری تور کنسرت، به علت پیش آمدن اختلاف خانوادگی و بد بودن روحیه، جا بزنند و بگویند که یک شب از هتل خارج نمی شوند و بدون آنها کنسرت برگزار شود! از اواخر دهه 80 اتفاق جالبی در نحوه برگزاری کنسرت ها رخ داد؛ آن هم برگزاری کنسرت ها در دو سانس بود.

در صورتی که برگزاری کنسرت در دو سانس امر رایجی در سایر کشورهای دنیا نیست؛ اگر برایتان سوال است که مگر برگزاری دو سانس کنسرت در یک شب چه مشکلی دارد؟ رامین صدیقی (موسس نشر موسیقی هرمس ) در گفت وگو با ایسنا مفصل پاسخ می دهد.

رامین صدیقی که در برگزاری رویدادهای بین المللی دستی بر آتش دارد، می گوید: در جهان برگزاری کنسرت ها به صورت پیاپی، عموماً در قالب رویدادهایی مانند فستوال رخ می دهد؛ به این صورت که در روز شاید چند کنسرت برگزار شود که بخش عمده ای از تماشاچیان آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا این خوانندگان اجازه ندارند سرما بخورند؟ / آیا کنسرت علیرضا قربانی تجاری بود؟

چرا این خوانندگان اجازه ندارند سرما بخورند؟ / آیا کنسرت علیرضا قربانی تجاری بود؟