مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:202024-01-18سياسي

شبکه خادم یاران ایثارگر محیط زیست راه اندازی می شود


مدیر کل تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی با اعلام این خبر اظهار کرد: تشکل های ایثارگری در بهبود شاخص های محیط زیست در کشور می توانند با گفتمان سازی، - شبکه سازی و جریان سازی به طور مؤثر نقش آفرینی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رحیم نریمانی که در همایش توانمندسازی تشکل ها با عنوان محیط زیست پاک و توسعه پایدار در پرتو مشارکت ایثارگران در بابلسر سخن می گفت افزود: جامعه شاهد و ایثارگر کشور با بیش از سه ونیم میلیون نفر می توانند در زمینه محیط زیست و تغییر شیوه بهره برداری و تعامل با محیط زیست در شرایط کنونی دغدغه سازی کنند.

وی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته در رتبه بندی جهانی در حوزه محیط زیست نزولی بودیم افزود: جامعه شاهد و ایثارگر باتعهد و مسئولیت پذیری در همه حوزه ها نقش آفرینی می کنند و با شناسایی مسائل و مشکلات کشور در راستای حل مشکلات کمک می کنند.

دکتر نریمانی با تأکید بر اینکه ما امروز میراث دار حماسه آفرینی، اقتدار،عزت آفرینی شهدا و ایثارگران هستیم، افزود: نسل امروز درباره محیط زیست در قبال نسل آینده مسئول است و آیندگان نحوه رفتار ما با طبیعت را قضاوت خواهند کرد.

وی به الگو و مدل توسعه یافتگی در کشورهای پیشرفته اشاره کرد و گفت: بیشتر کشور های توسعه یافته در تاریخ خودشان جنگ را تجربه کرده اند اما بعداز جنگ از همگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه خادم یاران ایثارگر محیط زیست راه اندازی می شود

شبکه خادم یاران ایثارگر محیط زیست راه اندازی می شود