مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:102024-01-20سياسي

قالیباف: مجازات سختی درانتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود


در پی شهادت چهار مستشار نظامی جمهوری اسلامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق، رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجازات سختی در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود.

- در پی شهادت چهار مستشار نظامی جمهوری اسلامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق، رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجازات سختی در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام محمدباقر قالیباف، رییس مجلس به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی در جنایتی آشکار با بمباران مناطق مسکونی سوریه، جمعی از دلاوران و مجاهدان خدوم ملت ایران را ناجوانمردانه به شهادت رسانید تا بار دیگر عجز و درماندگی خود از رویارویی در خطوط مقدم نبرد با رزمندگان اسلام را به نمایش بگذارد.

شهیدان سرافراز، سردارحجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی در دفاع از آرمان های اسلام و حریم اهل بیت (علیهم السلام) به عنوان مستشار نظامی و در حین انجام وظیفه، در بمباران جنگنده های مزدوران صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند و به یقین با رشادت رزمندگان در تلافی این جنایت، مجازات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مجازات سختی درانتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود

قالیباف: مجازات سختی درانتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود