مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:352024-01-02سياسي

کاندیداها بیش از هر چیز به ارائه برنامه های خودشان بپردازند


امام جمعه کهگیلویه به کاندیداهای این شهرستان توصیه ای کرد که تا مردم بیشتر با آن ها آشنا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهدشت حجت الاسلام علی وحدانی فر در همایش حماسه حضور در انتخابات که با حضور بخشداران، دهیاران، شهرداران، هیئات اجرایی، ریش سفیدان، معتمدین محلات و ایلات و طوایف مختلف که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و رحلت آیت الله مصباح یزدی گفت: کسانی بودند که در ابعاد عملی، نظامی و استراتژیک نقش بسیار مهمی برای ایران اسلامی و جبهه مقاومت ایفا کردند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات سرنوشت یک کشور را رقم می زند، گفت: در کشور ما به واسطه انقلاب اسلامی با برگزاری انتخابات و انتخاب های متعدد چرخ دموکراسی دائم در حال چرخیدن است.

  وحدانی فر انتخابات مجلس را ریل گذاری برای کشور دانست و افزود: باید تلاش شود که مجلسی مفید را همه ملت ایران برای کشور رقم بزنند.

  وی از حضور حماسی، انقلابی همراه با بصیرت به عنوان اولین مسئله مهم انتخابات نام برد و سخن شهید سلیمانی مبنی بر جمهوری اسلامی حرم است را یادآور شد و گفت: جمهوری اسلامی که امروز می بینید در جبهه های مختلف دشمن تلاش می کند که او را تضعیف کند و موفق نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداها بیش از هر چیز به ارائه برنامه های خودشان بپردازند

کاندیداها بیش از هر چیز به ارائه برنامه های خودشان بپردازند