مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 06:152024-01-03سياسي

ثمره مکتب حاج قاسم در فلسطین به بار نشسته است/ آینده از آن محور مقاومت است


رییس انجمن دوستی فلسطین و ایران گفت ثمره مکتب شهید سلیمانی امروز در فلسطین به بار نشسته است و آزادی قدس به دست محور مقاومت رقم خواهد خورد.

- رییس انجمن دوستی فلسطین و ایران گفت ثمره مکتب شهید سلیمانی امروز در فلسطین به بار نشسته است و آزادی قدس به دست محور مقاومت رقم خواهد خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مهم ترین موضوعاتی که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی مورد تاکید قرار گرفت و به عنوان رکن اصلی مقاومت در هر جبهه ای مطرح شد، ادامه راه شهید و زنده نگه داشتن مکتب او در نبرد در مقابل جبهه باطل بود.

در هر عرصه ای باید از او نوشت تا خط مشی رزمندگان مقاومت بر اساس آموزه های جهادی و اخلاقی و رزمی او تعریف شود.

مسئله فلسطین پیوند ناگسستنی با نام شهید سلیمانی دارد و آزادی قدس، هدف اصلی محوری بود که او با همراهی آزادی خواهان و پیروان مکتب آزادی در منطقه تاسیس کرده بود تا جایی که او و یاران شهیدش را شهدای قدس نام نهاده اند.

نام حاج قاسم با نام قدس برای مردم فلسطین تداعی می شود و آن ها همواره تاکید کرده اند که فقدان شخصیتی به این بزرگی در به سرانجام رسیدن آرمان فلسطین بر قلب آن ها سنگینی می کند، اما امروز شاهد به ثمر نشستن استراتژی ها و فداکاری هایی هستیم که شهید سلیمانی و همرزمانش برای آزادی سرزمین های فلسطین انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثمره مکتب حاج قاسم در فلسطین به بار نشسته است/ آینده از آن محور مقاومت است

ثمره مکتب حاج قاسم در فلسطین به بار نشسته است/ آینده از آن محور مقاومت است