مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:452024-01-07سياسي

فعال دانشجویی: کلان پروژه جنبش دانشجویی در انتخابات، افزایش مشارکت است


دبیر جامعه اسلامی دانشگاه الزهرا گفت: کلان پروژه جنبش دانشجویی در انتخابات، افزایش مشارکت است، جنبش دانشجویی فارغ از نگاه های حزبی و سیاسی تمرکز خود را بر افزایش مشارکت در انتخابات می گذارد و در این راستا فعالیت خواهد کرد.

- نرجس رضوانی نیا دبیر جامعه اسلامی دانشگاه الزهرا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس راجع به نقش جنبش دانشجویی در انتخابات، گفت: کلان پروژه جنبش دانشجویی در انتخابات، افزایش مشارکت است، جنبش دانشجویی فارغ از نگاه های حزبی و سیاسی تمرکز خود را بر افزایش مشارکت در انتخابات می گذارد و در این راستا فعالیت خواهد کرد.

  وی با بیان اینکه ما مخالف فعالیت و کنش سیاسی هم نیستیم، گفت: علاوه بر تلاش برای افزایش مشارکت، مخالف فعالیت سیاسی نیستیم و در این زمینه نیز تلاش می کنیم سواد سیاسی دانشجویان و مردم را افزایش دهیم.

  دبیر جامعه اسلامی دانشگاه الزهرا گفت: ما دانشجویان باید با آگاهی بخشی و اقدامات درست به دنبال افزایش مشارکت مردمی در انتخابات باشیم، نهادهای مسئول نیز با تبیین و فراهم کردن زمینه های مختلف مشارکت مردم در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند.

  وی افزود: جنبش دانشجویی مبنای فعالیت ها و حرکت های خود را  ولایت فقیه در نظر می گیرد وراهبردهایی که مشخص می کند در راستای افزایش مشارکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال دانشجویی: کلان پروژه جنبش دانشجویی در انتخابات، افزایش مشارکت است

فعال دانشجویی: کلان پروژه جنبش دانشجویی در انتخابات، افزایش مشارکت است