مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 16:062024-01-08سياسي

رییس مرکز بررسی های استراتژیک: ریشه مهاجرت، موضوعات اقتصادی نیست


«مصطفی زمانیان» رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری بیان کرد: وقتی به بسیاری از پدیده های اجتماعی مانند موضوع مهاجرت که در کشور مطرح است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری معتقد است که ریشه مهاجرت در ایران، اقتصادی و موضوعات مربوط به بیکاری نیست.

مصطفی زمانیان رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری امروز در همایش نظریه نظام انقلابی اظهار کرد: کشورها تصویر ملی خود را به جامعه جهانی مخابره می کنند و از این طریق، شرکت های بزرگ چند ملیتی فرصت همکاری های بین المللی و تبادلات را ایجاد می کنند.

وی افزود: هر چه پیش می رود، این فرصت تبادل بین ملت ها و دولت ها افزایش می یابد و اگر از کنار این فرصت ها ساده انگارانه بگذریم، فرصت های بسیاری را از دست می دهیم.

زمانیان گفت: اگر به مفهوم تصویرسازی ملی دقت کنیم، مشاهده می کنیم که تصویرهای ملی، جای برنامه های توسعه ملی را در ادبیات سیاست گذاری پُر کرده است؛ جامعه ای که خود را در تلاطم و به روز رسانی رسانه و فناوری مشاهده می کند، از ما به عنوان حکمران، انتظار دارد که تصویر درستی از ایران به جهان مخابره کنیم.

رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری اضافه کرد: وقتی به بسیاری از پدیده های اجتماعی مانند موضوع مهاجرت که در کشور مطرح است، به درستی نگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز بررسی های استراتژیک: ریشه مهاجرت، موضوعات اقتصادی نیست

رییس مرکز بررسی های استراتژیک: ریشه مهاجرت، موضوعات اقتصادی نیست