مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:452023-12-23اقتصادي

مصوبه کارگروه تنظیم بازار درباره ارز کالاهای اساسی باطل شد


هیات عمومی دیوان عدالت اداری رای به ابطال بخشی از یک مصوبه کارگروه تنظیم بازار درباره الزام به پرداخت مابه التفاوت ارز تخصیصی به کالاهای اساسی داد.

- هیات عمومی دیوان عدالت اداری رای به ابطال بخشی از یک مصوبه کارگروه تنظیم بازار درباره الزام به پرداخت مابه التفاوت ارز تخصیصی به کالاهای اساسی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این پرونده شخصی شکایتی را به طرفیت وزارت صنعت، معدن و تجارت (کارگروه تنظیم بازار) و به خواسته ابطال بند 11 مصوبه شماره 45413/60 ـ 11/2/1398 کارگروه تنظیم بازار مطرح کرده است.

متن مقرره مورد شکایت به شرح زیر است: موضوع: تصمیمات سی و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار با سلام بدینوسیله تصمیمات سی و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار که در تاریخ 9/3/1398 برگزار گردید، به شرح زیر اعلام می شود.

خواهشمند است دستور فرمایید اقدام لازم در موارد مرتبط معمول و نتایج را اعلام نمایند.

.

11ـ پیرو مصوبات سی و سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار و با توجه به تصمیمات اتخاذ شده مبنی بر واردات گوشت قرمز (گرم و منجمد) با ارز نیما مقرر گردید گوشت قرمز وارداتی (گرم و منجمد) با ارز 4200 تومان که قبل از اجرایی شدن واردات گوشت قرمز به ارز نیما، تأمین ارز شده است بر پایه قیمت ارز نیما در بازار عرضه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه کارگروه تنظیم بازار درباره ارز کالاهای اساسی باطل شد

مصوبه کارگروه تنظیم بازار درباره ارز کالاهای اساسی باطل شد