مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 21:552024-01-02ورزشي

کاله مازندران فاتح دربی مازنی ها در لیگ برتر بسکتبال


تیم کاله همانند بازی رفت در بازی برگشت نیز تیم آورتا ساری را در دربی مازنی ها در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور شکست داد و فاتح این مسابقه حساس شد.

- ایسنا/مازندران تیم کاله همانند بازی رفت در بازی برگشت نیز تیم آورتا ساری را در دربی مازنی ها در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور شکست داد و فاتح این مسابقه حساس شد.

دو تیم هم استانی آورتا ساری و کاله مازندران در حالی درهفته دوازدهم و شروع نیم فصل دوم این مسابقات در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم کاله با نتیجه 83 بر70 پیروز شد و به جمع چهار تیم بالای جدول لیگ اضافه شد.

در این دیدار که آورتا ساری همچنان به علت بازسازی سالن اختصاصی خود سیدرسول حسینی این شهر در آمل از حریفان خود میزبانی می کرد.

ساروی ها که نیم فصل نخست را با شگفتی سازی در اولین تجربه لیگ برتری شان با قرار گرفتن در رده هشتم جدول، پای به بازی دربی در آمل گذاشتند، برخلاف تصور هواداران تیم کاله در دست نخست شروع بهتری از میهمان خود داشتند.

شاگردان سیامک ویسی در تیم آورتا ساری در دست نخست با نتیجه 20 بر 16به سود خود به پایان رساندند تا نایب قهرمان فصل گذشته لیگ در شوک فرو رود.

بازی یک دست و چشم نواز ساروی ها در دست دوم نیز ادامه داشت و آنها با تکیه بر بازیکنان گمنام و باانگیزه خود در این دست نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاله مازندران فاتح دربی مازنی ها در لیگ برتر بسکتبال

کاله مازندران فاتح دربی مازنی ها در لیگ برتر بسکتبال