مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 16:252023-12-22سياسي

70 درصد آلودگی هوای تهران و کلان شهرها به دلیل تردد خودروها است


عضو کمیسیون عمران مجلس در نشست تخصصی موانع عملیاتی تولید خودرو گفت: 70 درصد از آلودگی هوای تهران و بسیاری از شهرها به دلیل تردد خودروها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یک صد و پنجاهمین نشست علمی-تخصصی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری، با عنوان موانع و راهکارهای عملیاتی تولید باکیفیت در صنعت خودروسازی با حضــور مرتضی خالصی، رییس امور صنعت، معدن و ارتباطات سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی، محمّدحسن شجاعی فرد، رییس پژوهشکده و دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت ایران و جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران برگزار شد.

در ابتدای نشست مرتضی خالصی؛ رییس امور صنعت، معدن و ارتباطات سازمان برنامه وبودجه کشور به عنوان مدیر علمی نشست، ضمن اشاره به کیفیت صنعت خودروسازی به عنوان چالش در دولت و به ویژه در بخش صنعت که باعث بروز نارضایتی هایی از جانب مردم شده است، گفت: صنعت خودروسازی از ابتدای انقلاب فراز و نشیب های بسیاری داشته است.

بعد از سال 1360 در سال 1377 اولین قانون خودرو کشور به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، که یک نقطه عطفی در صنعت ایجاد کرد، ولی به دلیل فضایی که در این صنعت در آن زمان ایجاد شده بود و اختیار تنظیم بازار در یک سازمان با ارکان مختلف شکل می­ گرفت، صنعت خودرو به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد آلودگی هوای تهران و کلان شهرها به دلیل تردد خودروها است

70 درصد آلودگی هوای تهران و کلان شهرها به دلیل تردد خودروها است